Vidunderliga rosor slår ut…

Nostalgie…. nya variationer och nyanser….

Celciana… som silkespapper…

Rosa Mundi, polkagrisrosen slår ut likt en överfull skål karameller….

Morden Sunrise, frisk apelsindoft och underbara, förtrollande färger….

*
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,


One response to “Vidunderliga rosor slår ut…

  • litentanta

    Vilket bra val av mig, har en liten andpaus vad gäller ”verkligheten” och här hittade jag massor av vackra blommor. Själv har jag ju suttit uppe på Iva mestadels hela sommaren så den gick mig liksom helt förbi….

    Ljuvliga bilder, jag anar nästan en doft!

    Gilla

Kommentera

