Om än biten av frosten…

En frostig morgon…

frostlov1

Ett svan par njuter av tystnaden

svanfrost2

svanfrost1

Frostiga rosor

gisfrost

Ghislaine de Feligonde

asperinfrost

Asperine

*
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,


2 responses to “Om än biten av frosten…

  • litentanta

    Hej på sig!

    Vad konstigt det är ändå, helt plötsligt saknar jag
    snön… (fast jag har en stooor hög kvar utanför mitt
    vardagsrum) O sen hösten, man kan väl inte sitta i
    valborgshelgstid och sakna hösten?

    Vimsig är jag och vimsigare verkar jag bli
    så jag tänkte passa på att tala om att dina
    bilder är ”farligt” vackra… lite som dina
    inlägg i Ett hjärta Rött. Man börjar tänka
    och sakna en himla massa!

    Tack för dina snälla ord, ska ha mitt första
    ”ensamma” dygn på länge nu så jag hoppas att
    min skalle samarbetar, jag kan och då även
    tänka kanhända😉 ?

    Kram och återigen,
    din blogg är guld värd!

    Gilla

Kommentera

